وبلاگ

انتخاب جواهرات بر اساس رنگ پوست

انتخاب جواهرات بر اساس رنگ پوست

جواهر از محدود لوازمیست که دقیقا در کنار پوست قرار می گیرد، و اغلب اولین چیزی است که دیگران در مورد پوشش شما به آن توجه می کنند. پیشنهاد کلی انتخاب آن چیزیست که خود بیشتر دوست دارید، اما نکته ی مهم چگونگی انتخاب رنگهای متناسب با پوست شما می باشد.
در این خصوص سریع ترین و آسان ترین راه برای انتخاب جواهر مناسب، تعیین رنگ پوست شماست. رنگ پوست ها به طور کلی به دو دسته ی سرد یا گرم تقسیم می شوند. بهترین روش برای تعیین رنگ پوست افراد مشاهده ی قسمت داخلی مچ دست است.

 

جواهرات پوست های سرد

پوست سرد با رگهای آبی رنگ قابل تشخیص هستند. افرادی که پوست های سرد دارند در زیر پوست خود، لکه های قرمز و صورتی مشاهده می کنند. اکثر مردم پوست سرد دارند، از جمله افرادی که پوست تیره و برنزه دارند.
هنگامی که پوست سرد خود را شناسایی نمودید، بهتر است از جواهراتی که از پلاتین و طلاسفید ساخته شده اند، استفاده کنید. برای سنگهای قیمتی از مروارید، یاقوت کبود، یاقوت ارغوانی، زمرد کبود، یاقوت قرمز، زمرد سبز، عقیق، کهربا، کوارتز و زیرکون استفاده کنید.

جواهرات برای پوست های گرم

پوست های گرم با رگهای سبز رنگ قابل تشخیص هستند. افراد با پوست های گرم، بر روی پوست خود رنگ های زرد یا طلایی مشاهده خواهند نمود. افرادی که پوست های تیره دارند، اغلب پوست گرمی ندارند. طرح های با رنگ طلای زرد کلاسیک یا رزگلد بر روی پوست های گرم جلوه ی بسیار زیبایی خواهند داشت.
سنگهای قیمتی مناسب برای پوست های گرم مانند الکساندریت، کوارتز زرد، لعل، مورگانیت، زبرجد، یاقوت قرمز، لعل چینی و الماس های فانتزی زرد از انتخاب های بسیار زیبا در تکمیل زیبایی این نوع پوست هستند.

هنگامی که در تشخیص نوع پوست خود شک دارید، بهترین گزینه الماس است
الماس را در کنار پوست گرم و سرد قرار داده و از زیبایی و جلوه ی خیره کننده ی آن لذت ببرید. بهترین قسمت ماجرا این است که بدون توجه به نوع پوست خود می توانید هر سبک گوشواره، دستبند، گردنبند و انگشتر دلخواه خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید